måndag 26 januari 2009

Plötsligt blev Bolibompa intressant även för mig

Jag har länge fascinerats av och älskat P3:s humorprogram "Mammas nya kille". Lägg därtill en totalt underbar och surrealistisk föreställning på Södra Teatern i julas, "Det är vi som är hemgiften", med gänget Klungan som består av delar av MNK-skaparna och jag går upp i spinn. Jag kan verkligen, verkligen, verkligen rekommendera detta lilla under till underhållning - spring och köp, utsålt till augusti!

I morse läste jag att två av killarna från Klungan har skapat ett barnprogram för Bolibompa. Se upp ungar, nu tar pappa plats i TV-soffan!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger M sa...

Välkommen tillbaka! Jag skönjer en ny lust :D

27 januari 2009 kl. 14:18  
Blogger Bosse sa...

Tack! Jorå, nu är jag peppad igen!

27 januari 2009 kl. 14:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida