söndag 28 mars 2010

Hoppsan

Bloggen självdog. Ledsen för det, men jag hinner inte mer! Dessutom har ni ett gäng inlägg att rota runt i och det finns ju en massa bra bloggar därute. Men visst, det måste vara tufft för er när den bästa bloggen försvinner. Ibland måste man dock ta ett steg tillbaka och låta andra ta över täten.

Var snälla mot er själva och er omgivning! Jag älskar er.

För övrigt anser jag att HAPPY sthlm är den enda design ni behöver.

Och Mawe Galleri den enda bildbloggen.

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Men nej! Du kan väl uppdatera då och då?! Mycket insprierande mat. Jag har ju gått igenom alla inlägg redan. Förresten var det du som fick mig att gå till Moldau här runt hörnet!

Erik

30 mars 2010 kl. 02:32  
Blogger Annika sa...

Nej - jag tror inte på dig. Rätt vad eet är kommer du säkert tillbaka. Man kan ju alltid hoppas, i varje fall...

8 april 2010 kl. 15:10  
Blogger Bosse sa...

Hm, säger du det? Tja...Eriks protest rörde mig vid hjärteroten och jag uppskattar alltid din uppskattning.

Vi får se...just nu har jag knappt näsan ovanför vattenytan.

9 april 2010 kl. 13:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida