tisdag 18 december 2007

Fullt ställ

Hela tiden. På hemmafronten dock lugnt relativt julstressen - alla julklapparna inhandlade och igår kväll spritsade jag och M hennes pepparkakehus-framtidsvision (hur vi vill att huset ska se ut när bygglovet är beviljat och vi hittat en duktig byggare...) i lugn och ro. Mysigt! Bilder kommer snart. Mitt knä har pajat och jag går med raktsträckt ben hela tiden vilket inte ser klokt ut. Ikväll ska vi på Åbo-kryssning (blandade känslor) för både jobb och julbordsplöjning. Hoppas jag slipper Listeria... Fullt ställ som sagt. Därav den totala frånvaron av recept eftersom jag inte har haft tid att laga mat på ett initierat sätt sedan typ november.

I söndags framförde kören en grym och sedermera bejublad julkonsert. Vi är så jävla bra!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida