tisdag 3 april 2007

Min iPod

Jag jobbar på med att dra ned min musikskatt till min 40-giggare, men har bara lyckats komma upp i 10 ännu. Men det är ju ett rätt tråkigt jobb att sitta med skiva efter skiva och bara mata.

Min favorit-spellista just nu:

Little Star - Stina Nordenstam
All good things (come to an end) - Nelly Furtado
Megans present - khonnor
Deathly - Aimee Mann
My Secret - Anna Ternheim
Love Will Tear Us Apart - Joy Division
Heroes - David Bowie
Suedehead - Morrissey
Nearer Than Heaven - Delays
He's On The Phone - Saint Etienne
Instant Repeater '99 - The Soundtrack Of Our Lives
She Bangs the Drum - The Stone Roses
I Would Die 4 U - Prince
Heard It All Before - Sunshine Anderson
Unfinished Sympathy - Massive Attack
Hey Ya! - Andre 3000
Space Oddity - David Bowie
Clocks - Coldplay
Run - Silverbullit
Rock 'n' Roll Star - Oasis
Little Sister - Queens Of The Stone Age

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida