onsdag 25 april 2007

Framsteg

Idag åt J två makaroner och tre fiskpinnar. Det tar sig.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Små framsteg är också framsteg!!!
Nu vet jag var jag ska få mina middagstips. Om du behöver trädgårdstips hjälper jag gärna till ;-)

25 april 2007 kl. 13:31  
Blogger Bosse sa...

Oja, det är en lucka i min tillvaro som jag gärna vill få hjälp med att fylla. När ska rosenbuskar ansas t.ex?

25 april 2007 kl. 15:38  
Anonymous Anonym sa...

Bosse! Det heter beskäras... du behöver verkligen gå en grundkurs!
(läs: vad det gäller rosor har jag ingen aning) ;-)
I övrigt hänvisar jag dig till:
http//:akkas.tradgardsblogg.se

25 april 2007 kl. 23:47  
Blogger Bosse sa...

Perfekt!

26 april 2007 kl. 12:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida