torsdag 21 juni 2007

100

Wow, mitt hundrade inlägg... Får väl fira det genom att önska alla en glad midsommar! Vi ska till härliga grannarna för traditionellt firande med majstång och sprit. Kanske ett litet slagsmål på kvällskvisten också? Neeejdå, skoja bara. Vad jag vet att jag kan se fram emot är björnstore T:s f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-a lammracks, marinerade i minst 18 timmar. Vi bidrar med matjestårta (kolla recept här):

Och så har jag ju 2 kg benfri fläskkarré i beredskap också, för vi blir typ 10 vuxna och 5 barn. Känner jag grannarna rätt, har de dock engagerat övriga gäster också så vi lär ha ett digert buffébord att hugga in på. Skönt att ha nära hem på nattkröken!

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gobbe!
Björnstore T här!
Saknade du ett rejält slagsmål? Buskflytten var väl en OK ersättning.
Din matjestårta är gudaföda!!
Hälsa M.

/Din käre rackgranne

23 juni 2007 kl. 13:48  
Blogger Bosse sa...

Ja, jag har lika ont i lederna efter buskaflytten som efter ett hederligt drängslagsmål! Tack för en urtrevlig midsommarfest!

23 juni 2007 kl. 21:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida