måndag 17 september 2007

Homer Simpson

Ingen har väl kunnat undgå reklamen för Simpsons-filmen tidigare i år, med en happy Homer och en doughnut i högsta hugg. I synnerhet inte F. Han har tjatat om munkar i veckor. Och som den gode fader jag är, föll jag i helgen till föga och lovade Homer-munk i stället för lördagsgodis. Införskaffade munkar på ICA Globen och åkte sen hem för att göra rosa glasyr. Godisströssel hade vi sen tidigare. Givetvis gjorde jag glasyren för lös, så den rann av munkrackaren och jag blev sur sur. F var emellertid nöjd, vilket ju var huvudsaken, och åt upp sin munk så snabbt att till och med jag blev chockad. Jag hade utelämnat faktumet att Homers munk även innehåller blåbärssylt, vilket fina mattan i vardagsrummet nog är väldigt tacksam för.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida