torsdag 1 november 2007

Ojdå

Jag har visst kommit upp mig i smöret! Men...jag tackade artigt nej. Syftet med denna blogg är enkom att ha kul och det enda sättet som jag kan fortsätta ha det så, är att vara oberoende och fri som fågeln.

Men alltid kul att klassas som intressant bloggare, nichtwahr!?

Hej!
Jag heter NN och jag arbetar på mediabyrån Mediaedge:CIA som i dagsläget hjälper Wasabröd med sin marknadskommunikation. I vår genomgång av intressanta bloggar inom mat har vi och Wasabröd funnit din blogg särskilt intressant. Som ett första steg undrar vi om du är intresserad av att motta produkter och produktinformation från Wasabröd? Om så är fallet vänligen återkom via mejl till mig med din postadress så sänder jag ett paket till dig inom några dagar. Återkom gärna med synpunkter kring varumärket samt tips på hur du skulle kunna tänka dig en långsiktig dialog med dem om det vore intressant. Som steg 2 håller vi samtidigt på att se över hur vi kan skapa en långsiktig dialog med intressanta bloggare. Vår tanke är att lyssna av vad du som bloggare är intresserad av och utifrån detta se vad Wasabröd skulle kunna bidra med.

Hör av dig!
Vänliga hälsningar,
NN

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Lisa sa...

My god! Varför hålla på och tassa runt? Kan de inte säga direkt att de vill att du ska skriva om dem?

4 november 2007 kl. 19:38  
Blogger Bosse sa...

Ja, dessutom.

Tack för utnämningen till Veckans matnörd! Känns inspirerande.

5 november 2007 kl. 09:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida