onsdag 27 augusti 2008

Det blir ingen surströmming ikväll

Men jag överlever...vi tar det på söndag i stället. Längtar dit medan minnena från förra årets premiär ligger mig varmt om tungan.

I år blev det Mannerström som kammade hem segern i Surströmmingsakademiens test. Skall provas! Det gläder mig att även Röda Ulven fick goda omdömen i SvD, lätt att få tag på i storburk. Sen är jag otroligt nyfiken på Surströmmingsakademiens ordförandes egen, "Saltör Madsens 11,5", men vet inte riktigt var jag kan få tag på den i Stockholm. Anyone?

Dessutom har jag ju två burkar Måsens kvar i kylen sedan förra året. Tror att de är perfekta nu eftersom jag tyckte de var något omogna då. Känner mig direkt pirrig.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida