tisdag 14 april 2009

Skaldjurspatén

Den var som sagt fantastiskt god. Men jag måste krypa till korset rörande en annan sak...:
Jag glömde den tio minuter för länge i ugnen, så lärdomen är att man ska följa receptet till punkt och pricka. Den blev precis lite för torr denna gång, enligt min åsikt. Kan ju i och för sig även bero på att jag glömde matberedaren i stan och fick finfördela fisken med handmixer...men jag lutar åt ugnstiden. Samt att jag även glömde en brödform i stan och fick ta en rund form med sluttande kanter i stället. Oj, många felkällor helt plötsligt! Men smakerna var intakta - endast konsistensen som retade mig lite.

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Gl@d sa...

Inte bara lite märker jag

15 april 2009 kl. 09:39  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida