torsdag 16 april 2009

Kundmöte

Efter väldigt lyckat möte på kontoret tog jag kollegor och kunder till lunch på kära Restaurang Spring; de har så god mat där. Jag tog dagens - halstrad lax med bönor, tomatsallad och rostad potatis som serverades väldigt tilltalande för ögat. Och den var mycket god.

Chefen min tog lammfärsburgare, snitsigt formulerad på höjden. Även han var nöjd.

Jag rekommenderade i vanlig ordning husets flaggskepp för mina kunder - thaiköttbullarna. Ah, de är verkligen en hit som ingen kan motstå! Kunderna blev väldigt nöjda, vilket ju alltid är mitt primära mål.

Lunchen avslutades med perfekta espresso och cappuccino, dock utan frestelser från tryffelfatet som står strategiskt placerat mitt i lokalen. Men nog ville jag allt...

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Anonymous Gl@d sa...

Var på Spring på lunch idag. Mycket goda köttbullar!

Gillar även konceptet om att Spring goes Summer med grillar med kockar som finns tillgänglig vid behov - klockrent!

28 april 2009 kl. 14:02  
Blogger Bosse sa...

Ja, det är ett rackarns trevligt ställe!

28 april 2009 kl. 21:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida