måndag 11 januari 2010

Måndagstips

Hur länge sedan var det man hängde på Cliffan egentligen? Åratal...mitten på nittiotalet? Jag tror det. Men ikväll sågs jag där med övriga medlemmar ur styrelsen för min kära kör och möte. I menyn utlovades "Cheap Monday" dvs. för- och varmrätt för 190 kr. Och girig som jag är valde jag givetvis de dyraste rätterna. Näe, det var faktiskt magen och smaklökarna som fick styra. Hur som helst fick jag en utsökt blini med löjrom samt en underbart god entrecôte med chilibéarnaise för detta facila pris i stället för dryga fyrhundringen. Riktigt god mat i en stämningsfull (nästan helt tom) lokal. Så samla ihop måndagsdeppiga vänner och ramla dit efter jobbet helt enkelt!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida