fredag 5 september 2008

Prinsen abdikerar?

Intressanta iakttagelser av DN:s krogkommission rörande denna av mig så omhuldade restaurang. Jag har inte varit där på ett tag nu men hoppas att de tar artikelns ord på allvar och lyfter sin service till tidigare nivåer. Det var lite buttrare vid mina senaste besök, så jag håller med om kritiken. Lite kul att krogkommissionen tycker lika som jag om marängtårtan. Sen har jag inget emot om Prinsen justerar priset nedåt en liten bit. Det svider i fickan när man inte representerar. Men just nu, med stigande livsmedelpriser, är det förmodligen en önskan som lämnas därhän.

Jag får väl börja gå på Zink Grill lite oftare. Håller med krogkommissionens omdöme till pricka.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida